niedziela, 12 lipca 2015

Moja organizacja biurka #1

No hej

Dzisiaj mam dla was post dotyczący mojej organizacji biurka. Chciałam na poczatku zrobić ten post w trakcie trwania szkoły, jednak postanowiłam,że dzisiaj go napiszę.
Więc zapraszam ;)

Wiec tak wygląda moje biurko. Jest to moja ,,świątynia,,. Tutaj wymyslam dla was posty, tutaj robię lekcje, a czasami nawet jem. ;)
Ogólnie po prawej stronie biurka znajdują się rzeczy, z których najczęściej korzystam np zeszyty, książki itp.

Po lewej stronie biurka znajdują się 2 pojemniczki. W pierwszym od lewej znajdują sie długopisy,ołówki itd. W drugim zaś zakreślacze.

Przechodzimy teraz do szuflady. ;)
Wiec tak wygląda moja szuflada. To właśnie tutaj mam tonę kartek dlugopisow i mnóstwo innych skarbów ;).
W tym fioletowym koszyku mam moje karteczki samoprzylepne, zakładki indeksujące itd.

Obok koszyczka znajdują się karteczki, ktore używam do zapisywania jakiś informacje. Ale przydają się tez do nauki np slowek do angielskiego, czy hiszpańskiego.
Dalej mam temperówki.
W teczce z Furby znajdują sie moje wszystkie czyste kartki, po których można pisac . Na teczce są wyjęte kartki, żeby można było również z nich skorzystać.
Tam w tyle są male notesiki

Okej. To na tyle.
Przepraszam z góry za jakie kolwirk błędy ale pisze z telefonu. ;(
Mam nadzieję, ze post się podobał i do zobaczenia nie długo.

Papa
Daria

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz