czwartek, 5 marca 2015

New month


No hej.
Nie wiem jakim cudem, ale mamy już marzec.
Miesiąc, w którym zaczyna się wiosna, czyli moja ulubiona pora roku, która jest bardzo długo wyczekiwana po zimie. Pewnie tez tak macie😉

Ten miesiąc będzie dla mnie bardzo ważny pod względem wyboru drugiej szkoły po podstawówce, ponieważ do końca tego miesiąca muszę złożyć podanie do gimnazjum, do którego chce iść. Dużo będzie załatwiania 😞

Mam też nadzieje, że będę częściej pisać tutaj, ponieważ będę miała co wam opowiadać, jeśli chodzi o pielęgnację ust\skóry na wiosnę. I od tego miesiąca zaczynam serie ulubieńców miesiąca. Mam nadzieję, że uda mi się to zrealizować.

Więc to na dziś tyle.
Zapraszamy do komentowania i obserwowania bloga.
Tutaj zostawie wam linki do mojego aska+ stronki na Facebooku
Ask: KlikKlik
Facebook: Klik

6 komentarzy:

  1. nie mogłam doczekać się marca :)
    nie lubię zimy, zimna :<
    masz świetnego i kreatywnego bloga,
    bardzo mi się podoba, może
    zgodzisz się na wspólną obserwację? lubię
    być w kontakcie z pozytywnymi osobami :)
    pozdrawiam cieplutko myszko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerzę, ja też nie lubię.
      Bardzo się cieszę, że ci się podoba mój blog :)

      Usuń
  2. Bardzo cieszę się że jest już marzec! <3
    Świetny blog! :)
    Pozdrawiam!
    http://wikaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię zimy, całe szczęście, że juz dobiega końca :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tej jej nie lubię. ;-) dzięki za komentarz

      Usuń