wtorek, 24 marca 2015

Great!;-)

No hej.
Wczoraj byłam w gimnazjum, do którego idę. Jaka jest moja ocena?
Muszę Wam powiedzieć, że nie zawiodłam się. Dlaczego?
Wszystkie sale zaczynając od WF po sale do chemii. Wszystkie sale są ładne, zadbane i nauczyciele są mili. Jak na pierwszy pobyt w tej szkole jestem zachwycona. ;-)
Co do gimnazjum, w którym byłam miesiąc temu. To pod względem wyglądu, sprzętu i nauczycieli, nie da się porównać tego pierwszego gimnazjum. Naprawdę . Oczywiście nauczyciele są mili, ale nie maja na czym pracować, bo niektóre, większość rzeczy jest stara i w ogóle. Ale i tak to tego gimnazjum się nie wybieramy, tylko do tego pierwszego.


Jak mówilam w tym poście klikaj za 1,5 tygodnie pisze egzamin. Dzięki milemu komentarzu pod tym postem, nie boje się go juz ani trochę. Nawet chłopak, który oprowadzał nas tez po szkole, mówił, że te egzaminy nie są tak straszne, jak to nauczyciele mówią. I ja się z tym zgadzam. Bo według mnie nauczyciele próbują na nas takim czymś wymusić naukę, strasząc nas, ze nic nie umiemy, ze nie zdamy itd.
Jednak niczego się nie boje. Jak nie będę czegoś wiedziała, to tylko to powtórze z książki, a nie całą czwartą, piątą i szóstą klasę. Nie miałoby sensu.

Napiszcie w komentarzach o waszych przeżyciach przed/po egzaminie szostoklasisty lub gimnazjalisty. Czy nauczyciele tez was trochę straszą nie zdaniem, zawaleniem i złą ocena. Piszcie w komentarzach.

Papa

6 komentarzy:

  1. Nie ma czego się bać, naprawdę. Z tego, co pamiętam, to egzamin szóstoklasisty to tak naprawdę tylko taka większa klasówka, nic strasznego. :) Nie wiem, jak wygląda to teraz, ale kilka lat temu to wszystko trwało chyba niecałą godzinę nawet. Powodzenia!
    Zapraszam na bladezlo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz na matematykę i j.polski mamy 80 minut, później z 15 min przerwy czy jakoś tak. Później j.angielski 45 min

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też będę teraz pisała egzamin, ale nie chciałabym mieć takiego przezwiska jakie gimby dostały :)
    Bardzo mi się spodobał twój blog. Piszesz tu refleksyjnie o swoim podejściu do codziennych spraw.
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    http://jsjasb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia na egzaminie.
      Dziękuje za opinie i juz zaoberwowalam bloga

      Usuń
  4. Nauczyciele zawsze są mili na samym początku, przygotuj się na rozczarowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy.
      Bo w tym gimnazjum do którego idę było 3 moim bardzo dobrych znajomych, i mówili ze nauczyciele są tajni, mili.
      Po prostu trzeba trafić na gimnazjum i na nauczycieli ;-)

      Usuń