sobota, 28 lutego 2015

Just believe in your dreams.

No hej kochani.
Wiem, że trochę mnie tutaj nie było, ale po prostu zrobilam sobie parę dni wolnego po to, aby nabrać weny twórczej do pisania i w ogóle. Więc trochę wam opowiem, co robilam przez ostatnie parę dni. ☺😆


Jak wiecie, od września będę szła do gimnazjum. Bardzo się z tego powodu cieszę. Ten tydzień był przepełniony propozycjami pójścia do jakiegoś gimnazjum. Dostałam propozycje gimnazjum w Dobroniu, w Ksawerowie oraz u mnie w mieście. Ja osobiście od 3 klasy szkoły podstawowej byłam nastawiona na jedno gimnazjum w moim mieście, które ma wyższy poziom, niż pozostałe szkoły. Nie jestem pewna co do szkół poza granicami mojego miasta.
Owszem mogła bym dojeżdżać specjalnym autobusem, który zawodził by dzieci z poza granic Dobronia/ lub Ksawerowa. Jednak nie chciałabym tak codziennie robić, bo za sam dojazd do dworca PKP ( po zaraz przy wejściu na dworzec przyjeżdża ten autobus) musialabym dojeżdżać z jednego końca miasta, na drugie. To Nir miałoby sensu.
Na zastanowienia mam czas do marca, więc już niedługo.

Wczoraj z moimi kochanym i przyjaciółkami poszłam na dni otwarte do jednego z gimnazjum w moim mieście. Byliśmy ciekawe jego wyglądu od środka. Muszę wam powiedzieć, że jakoś nas nie zaskoczyło. Niektóre sale były oczywiście zadbane, ładne i w ogóle. Jednak nie podobało mi się tam . Później zastawiałyśmy się , gdzie iść na dobrą zapiekanke. Wybrałyśmy zapiekanki w centrum handlowym ECHO. Miałyśmy do wyboru małą i dużą. To wybrałysmy dużą. Ta zapiekanka była tak wielka, że będąc przy połowie jej jedzenia miałam dość. 😀 Później tata jednej z przyjaciółek podwiózł nas wszystkie 4 do domu.

Uważam, że nasze wyjście było udane i mam wielką nadzieje, ze to powtórzymy niebawem.


Ja juz koncze, żeby was nie zanudzać.
Komentujcie, obserwujcie bloga by być na bierząco i papa.


Daria 😏❤❤❤❤

2 komentarze: