środa, 4 lutego 2015

Hello February 🌹⛅❄

Cztery dni temu powitaliśmy drugi miesiąc w roku, czyli luty.
Nie wiem jak wy, ale cieszę się, że tak szybki minął styczeń.
Zaraz będzie marzec, kwiecień, maj... I wakacje!
Nie wiem, czy zajęcie sobie sprawę, ale zostało nam jeszcze 4 miesiące nauki i wakacje.



Wczoraj zakończyłam planowanie postów na ten miesiąc.

W niedzielę zaczęłam planować posty na teraz. Na razie mam 4 wpisy. Może będą dodatkowe 2, ale muszę się nad tym zastanowić. Mam nadzieję, że wam się spodobają.

Inspiracja

Ostatnio zaczęłam szukać zdjęć, które inspirowały by mnie do postów tutaj na bloga. Oczywiście jest ich setki, ale o tym zrobię wam osobny post w postaci zdjęć.
Każdego inspiruje co innego. Dla niektórych zdjęcie jakieś osoby potrafi zainspirować, a dla innych ubrania,książki też jest taką formą.


Parę dni temu zaczęły się ferie, z których jestem mega zadowolona😊😀.
Przez ten pierwszy tydzień za pewne będę siedzieć w domu, ale na drugi tydzień pójdę na turniej siatki i koszykówki. Bo nie wiem, czy wiecie, ale ostatnio polubilam bardzo koszykówkę i jakbym mogła to bym w nią grała dzień i noc.

To by było na tyle z dzisiejszego postu.
Zapraszam was na mojego nowego aska.
Mój ask

Mam nadzieję , że post wam się podobał.

Komentujcie i obserwujcie bloga, by być na bieżąco.
Papa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz