piątek, 23 stycznia 2015

Hello, I'm back: )

No hej.
W końcu wracam do Was z postami. Naprawdę chcę Was bardzo przeprosić za tą przerwę, ale problemy z komputerem. Ale wracam do was. Chcę opowiedzieć o tym co ostatnio działo się u mnie. Więc zainteresowanych zapraszam serdecznie dalej. ;)




Ostatnio oglądajac filmiki Aliny z kanału Designyourlife zainspirowałam się to zrobienia kalendarza takiego jaki ma ona. Jednak nie miałam potrzebnych przedmiotów do zrobienia tego, co ona. Więc postanowiłam, że na moim kalendarzu co dostałam na święta nakleję naklejkę z nazwą mojego bloga. Podoba mi się taki pomysł. Wy też tak możecie zrobić. Naprawde polecam.


Ostatnio wzięłam się za moje książki.  I wpadłam na pomysł, że skoro jeszcze nie mam półki na książki, to zrobię jej odpowiednik. I na szafeczce położyłam te książki. Według mnie, to fajny pomysł.



No i oczywiście zaplanowałam sobie weekend. Oczywiście lekcje, posprzątanir pokoju, pouczebie się na kartkówki i na testy w przyszłym tygodniu i parę innych rzeczy,które warto zrobić w weekend, jeśli wiecie, że w ciągu tygodnia nie macie czasu, bo macie szkołe, zajęcia pozalekcyjne itd. Naprawdę warto takie coś sobir zrobić. Jednak nie róbcie tego w punktach, że np.
1.Najpierw musze posprzątać pokój,
2.Pójść do sklepu na zakupy.
Myślę, że wtedy nie zrobicie tego tak, jak macie napisane. Ja zawsze tylko myślnikami, bo poprostu wypisuje to co bede robić w weekend.



Ok. Więc mam nadzieję,że post Wam się podobał.

Papa; ) ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz