piątek, 16 stycznia 2015

Być może niedługo zmiany :)

No hej.
Sorry za znowu długą przerwę w pisaniu tutaj, ale po prostu mój komputer jest w naprawie i musze na razie korzystać z funkcji pisania postów na bloga poprzez telefon. Już niebawem dojdzie tablet, który moja mama wygrała dla mnie w konkursie. Wtedy, myślę że posty będą o wiele częściej
Gdy pojawi sie ten tablet, mam w planach pozmieniać na moim blogu. Głównie myślałam nad nazwą i linkiem bloga. Nie wiem czy obie rzeczy zmienić, czy tylko zostawic tytuł, a link zmienić, na bardziej podobny do tytułu. Nie wiem. Mam jeszcze czas na przemyślenie.
Ok, to by bylo na tyle dzisiaj.
Sorry za krótki i bez żadnego zdjecia wpis, ale po prostu telefon nie wczytuje załadowywania zdjęć. Ok, wiec ja sie z wami żegnam i do zobaczenia juz niebawem
Papa <3 <3

2 komentarze:

  1. Mi się podoba tak jak jest.
    http://crave-moja-historia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za Twoją opinie.
      Twój blog równie genialny jak inne. 😉😉😉😉😉

      Usuń