czwartek, 1 stycznia 2015

After Sylvester

No hej.
Witam Was już 1 stycznia 2015 roku. :)
Mam nadzieję, że ten rok minie mi równie szybko jak poprzedni 2014.

Ogólnie dzisiaj nic ciekawego nie robiłam.
Wstałam o godzinie 8:20. Poleżałam w łóżku z telefonu do godziny 9:20. Później wstałam, zjadłam śniadanie + wypiłam herbatę. Później przyszła do mnie i do mamy w odwiedziny mama mojej koleżanki. Pogadały sobie i ciocia zapytała się, czy chcę do niej iść. I powiedziałam, że tak.
I takim sposobem jestem i piszę dla Was. Później jak przyszłam grałam sobie na Movie Star Planet i siedziałam na Asku i Fejsie.Teraz piszę dla Was, a za oknem jest pochmurno i nie mam jak zrobić Wam zdjęć.
Ostatnio wpadłam na pomysł, aby nagrywać dla Was filmiki, które wstawiałabym tutaj. Myśle, że to niegłupi pomysł, jednak muszę z nim poczekać, aż do naprawy mojego laptopa. Znowu popsuło mu się coś w systemie.


Ok.
Dzięki za przeczytanie tego postu.
I oficjalnie chcę Was przywitać w 2015 roku :)
<3

Papa :):):):

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz