wtorek, 30 grudnia 2014

My day # 1 - Snow

Hej.
Dzisiaj wstając z łóżka zobaczyłam zza oknem to :

Śnieg!
 Ja przyznam się, że nie przepadam za zimą i śniegiem. Nie wiem dlaczego. Po prostu nie lubie.
Dzisiaj z mojego siedzenia w domu wykombinowałam coś z niczego. Siedziałam sobie przy herbacie i zastanawiałam sie co zrobić z moich gazet typu Bravo, Fun Club. No i wymyśliłam to:

Mam tutaj koszulkę z wszystkimi moimi wycinkami z dzisiaj. Trochę ich jest. I do tego mam zeszyt, w którym będę pisać sobie jakieś moje rzeczy i bede sobie je wklejać. Myślę, że to fajny pomysł, a efekt końcowy bedzie fajny.
Ostatnio bardzo dużo rysuję.
Są to jakieś ubrania, postacie. Po prostu rysuję to, co mi się chcę w danej chwili. Myślę , że to zabawa, a zarazem jakiś rodzaj emocji, które pokazujemy. A jakie? To zależy od nas.



Ok.
Dzięki za przeczytanie postu.
Jutro na 100 % zrobie post, a może nawet dwa. Przecież nie zostawię Was bez życzeń i w ogóle.

papa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz