poniedziałek, 29 grudnia 2014

My Christmas Present

Hej. Witam was po bardzo długiej przerwie. Dziś mam dla Was post, w którym pokaże Wam moje prezenty. I na wstępie chcę oświadczyć, że niczym się nie chwalę, po prostu chcę pokazać to co można kupić osobie takiej jak ja.
Zapraszam.

Od mojego chrzestnego otrzymałam piękny zestaw z Avon. W nim znajdują sie 2 róże do policzków, 4 błyszczyki i 4 cienie do oczu. A druga rzecz to kalendarz na 2015 rok.


Teraz prezent od mojego kolegi z klasy. Dostałam to z okazji klasowej wigilii. Oczywiście coś co nieco mu podpowiedziałam, ale nie wiedziałam co dostanę.




Tutaj moje ostatnie prezenty. Pierwsze dwa to tonik z Ziaji, z którego jestem mega zadowolona. Kolejne dwa i ostatnie prezenty to książki. Pierwsza to ,,Lemoniada Gada'' , która znana Wam jest z filmu. Książki osobiście nie zaczęłam czytać, bo zaczęłam czytać drugą książkę ,, Felix,Net i Nika oraz Klątwa Domu McKillianów''. Książka jest mega ciekawa, autor naprawdę genialnie pisze. Wszystko jest bardzo dobrze dopracowane. Czego chcieć więcej? ;)

Okej.
Dziękuje Wam za przeczytanie tego wpisu oraz za 5 komentarzy pod ostatnim postem. Jesteście wielcy. 
Do zobaczenia jutro





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz