czwartek, 6 listopada 2014

Zaczynamy od nowa...

No witajcie.
Jak widzicie u mnie na blogu się zrobiło tak pusto. A dlaczego? Bo zaufałam niewłaściwej osobie, która weszła na moje konto i niestety usunęła każdy post po kolei. Mam nadzieję, że osoba która to zrobiła, po czasie się przyzna... Ale wątpie. Niestety, są teraz ludzie, którzy nie chcą lub nie akceptują tego, co my osiągnęliśmy lub co zrobiliśmy dla innych. Ja niestety padłam tego ofiarą. Myślę jednak, że po czasie, tą osobe zacznie gryźć sumienie i koniec końców sie w końcu przyzna, a na to muszę jednak poczekać. Jest mi przykro.Ja po prostu nie rozumiem, jak można sobie wejść na czyjeś konto i usuwać prawie całą jego zawartość. Po prostu nie ogarniam... Swoich poprzednich wpisów już niestety nie odzyskam i wszystko zaczynam od nowa. Ale nadal będę z myślą o tym, że osiągnę tyle postów,tyle wyświetleń ile było parę godzin później przed usunięciem zawartości bloga. Mam tylko taką nadzieję...



Teraz zaczynamy od nowa, więc trzeba zacząć od ponownego przedstawienia się ☺ <3
Więc mam na imię Daria i mam 12 lat.
Urodzinki obchodzę 1 maja, a imieninki 25 października :)
Mieszkam w Polsce.
Moim hobby są: blog,muzyka,taniec.
Moim wielkim marzeniem jest nadal bycie bloggerką, a tak to chciałabym być osobą autorką książkek (różnych), tancerką,tekściarką,piosenkarką,aktorką. Mam nadzieję, że mi to się uda wykonać. Przynajmniej jedno :)
Mam psa Tole, która 1 grudnia będzie kończyła 2 lata ;) Na końcu dam jej zdjęcie.
Mam rodzeństwo :)
I to tyle ;)

Tolcia ♥
A oto ja ;)

To już na dzisiaj tyle. Mam nadzieje, że osoby, które czytały mojego bloga, będą nadal ze mną.
Jeszcze dodam, że nazwa i tytuł bloga pozostaje ten sam ☺

Papa ;)

Daria

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz