poniedziałek, 17 listopada 2014

The Common White Girl TAG


No hej.
Właśnie postanowiłam, że zaplanuję dla Was dużą ilość postów, ponieważ nie zawsze mam czas na pisanie na blogu. To żeby robić to w miare systematycznie, postanowiłam zaplanować parę postów.
Ogólnie posty będą się pojawiać 2-3 razy w tygodniu, ale to uzgodnimy z czasem :)
Więc dzisiaj mam dla Was już 3 lub 4 Tag na moim blogu i jest to Tag ,,Common White Girl''.
Więc zapraszam Was serdecznie do dalszego czytania :)



1.Ulubione picie ze Starbucks'a?
Niestety nie mam takiego napoju, ponieważ jeszcze nie miałam okazji wejść do Starbucks'a. ☺
2.Ile czasu zajmuje Ci przygotowanie się rano?
Różnie, ale chyba 20-30 min. Ale 20 min to jest tak maksymalny czas.
3.Ile "selfies" robisz dziennie?
Nie robie codziennie selfies, ale jak mi się zdarzy zrobić to zrobie 5-10 i później usuwam, bo i tak żadne mi się nie podoba. :)
4.Ile masz followersów i zdjęć na Instagramie?
Followersów mam 12, a zdjęć mam 46.
5.Używasz słów "LOL" i "OMG" na głos?
Na głos raczej nie. Ale zdarzy mi się powiedzieć ,,OMG co on robi?!''
6.Czy ubierasz te same ubrania więcej niż jeden raz?
Tak.
7.Jesteś rasistką?
Kto wymyślił to pytanie? Nie, nie jestem rasistką i nigdy nią nie będę.
8.Ile masz tweetów?
40 twittów. Teraz rzadko wchodze na Twittera.
9.Instagram vs. Twitter vs. Tumblr ?
Nie umiem wybrać. Na pierwszym miejscu jest Tumblr, na drugim Instagram, a na trzecim Twitter.
10.Jak spędzasz większość swojego czasu?
W szkole jeśli chodzi o teraz, a ogólnie jak są wakacje to na dworzu, spacery.
11.Kto jest twoim ulubionym youtuberem?
Nie mam jednego/ jednej ulubionej. Oglądam wielu Youtuberów.
12.Jak często malujesz paznokcie?
Szczerze? Prawie wcale :) Czasami w wakacje.
13.Jesteś zakupocholiczką?
Nie wiem. :)
14.Ile razy oglądałaś "Wredne Dziewczyny"?
1-2 razy.
15.Czy posiadasz dużo ubrań?
Chyba tak.
16.Czy robisz zdjęcia jedzenia przed zjedzeniem?
Zależy.
17.Robisz makijaż codziennie?
Nie maluje się.
18.Jakie są twoje oceny w szkole?
W miarę dobre, ale uważam, że powinnam mieć lepsze
19.Jak często stylizujesz swoje włosy?
Rozpuszczone, spinam w kucyka lub koka, albo warkocz.
20.Czy zawsze wyglądasz "wyjściowo"?
Nie, nie zawsze.


Ok. Więc mam nadzieję, że post Wam się spodobał :)
Już nie długo zobaczycie kolejny post. :)

Bay,bay

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz