niedziela, 23 listopada 2014

TAG: O mnie? ♥☺





No cześć.
Ostatnio postanowiłam, że zaplanuję sobie trochę postów, ponieważ po pierwsze mam tyle pomysłów, że hej :) A po drugie, czasami nie mam czasu na wejście na komputer, więc zadbam o to, abyście mieli c czytać :) Więc przejdźmy już do Tagu :)

1.Jak mam na imię? 
Daria
2.Ile mam lat?
W maju tego roku kończyłam 12 lat, a w 2015 kończe 13.
3.Ulubiony kolor?
Lubię wszystkie kolory. 
4.Czy mam jakieś zwierzę?
Mam jednego psa, kundelka i ma na imię Tola :)
Tola ♥
5.Czy mam chłopaka?
Nie mam i narazie nie chcę mieć. :)
6.Ulubiony przedmiot w szkole? 
Angielski, muzyka i przyroda
7.  Kim chcę zostać w przyszłości? 
Coś związanego z pisaniem bloga. Tancerką, piosenkarką,tekściarką.
8.Czy mam rodzeństwo?
Tak. Siostrę Amandę, która ma 8 lat i brata Antka 6 lat. :)
9.Gdzie chciałabym wyjechać za kilka lat?
USA,Francję, Włochy, Hiszpanię, Anglię, Australia
10.Czy mam przyjaciółki?
Oczywiście.
11.Jakiego jestem wzrostu?
chyba 143.
12.Jak mają na imię moi rodzice? 
Mama Joanna
13.Ulubiona piosenka?
Nie umiem wybrać jednej. Uwielbiam każdą z mojej playlisty :)
14.Czy należę do jakiś fandomów?
Oczywiście jestem: Kwiatonators, Selenators, Rossonators, Ssarusskonators i jeszcze parę :). 
15. Jakich języków się uczę?
Uczę się angielskiego i polskiego :)

Ok, więc mam nadzieję, że post Wam się podobał :)

Bay, bay ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz