sobota, 15 listopada 2014

Tag: 100 pytań których nikt nie zadaje


No hej.
Dzisiaj mam dla Was kolejny TAG na moim blogu i będzie to ,,100 pytań których nikt nie zadaje''. Od dawna miałam w planach robić taki post, ale nie było chęci,czasu więc przychodze z nim teraz. Jeśli chodzi o dodawanie postów na bloga, to będę starała się dodawać przynajmniej 1-2 razy w tygodniu, żebyście mieli co czytać. No ale żeby nie przedłużać zaczynamy :) ♥

1. Najlepsza rzecz jaka Ci się przytrafiła w życiu?
    Wyjazd do Niemiec.
2. Śpisz przy zamkniętej czy otwartej szafie?
    Śpię przy zamkniętej szafie.
3. Czy zabierasz szampony i odżywki do hotelu?
    Nie, bo nie bywam w hotelach.
4. Czy musisz być cała przykryta kołdrą?
    Nie muszę. Czasami potrafię spać na kołdrze.
5. Czy kiedykolwiek ukradłaś znak drogowy?
    Hahah, nie.
6. Czy wycinasz kupony, ale później z nich nie korzystasz?
    Tak, później jak robię porządki do mam z 100 takich kuponów.
7. Czy wolałabyś zostać zaatakowana przez niedźwiedzia czy przez rój pszczół?
    Przez niedźwiedzia.
8. Czy lubisz używać karteczek naklejanych?
    Tak, lubię.
9. Czy masz piegi?
    Nie mam.
10. Czy zawsze uśmiechasz się do zdjęć?
      Nie zawsze.
11. Co wkurza cię co niekoniecznie wkurza innych?
      Małe rzeczy , np. jak niespakuje czegoś do szkoły to nie pójdę spać i nie skupie się dopóki tego nie zrobię.
12. Czy kiedykolwiek liczyłaś swoje kroki podczas spaceru?
      Nie. Liczyłam kiedyś schody, które przeszłam.
13. Czy kiedykolwiek załatwiałaś się w krzakach?
      Kiedyś na pewno.
14. Czy kiedykolwiek robiłaś grubszą sprawę w krzakach?
      Nie, nie przypominam sobie.
15. Czy kiedyś tańczyłaś bez muzyki?
      Tak.
16. Czy gryzłaś swoje długopisy/ołówki?
      Tak.
17. Z iloma osobami spałaś w tym tygodniu?
      Z nikim, tylko psem.
18. Jaki jest rozmiar Twojego łóżka?
      Nie wiem,mam łóżko piętrowe
19. Piosenka tygodnia.
      Rita Ora feat. Izzy Azalea - Black Widow
20. Czy podobają ci sie faceci ubierający się na różowo?
      Zależy co mają różowego. Ale z reguły tak.
21. Czy nadal oglądasz bajki?
      Zdarzy mi się.
22. Jaki jest Twój najmniej ulubiony film?
      Och Karol 2 i Avatar.
23. Gdzie zakopałabyś znaleziony skarb?
      Gdzieś, gdzie nikt by nie pomyślał, bo myślałby, że to za oczywiste miejsce na schowanie czegoś.
24. Co pijesz najczęściej do obiadu?
      Soki lub woda
25. Ulubiony sos do nagetsów?
      Majonez pomieszany z ketchupem.
26. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
      Placki ziemniaczane i z cukini.
27. Jakie filmy możesz oglądać w kółko i nadal kochasz?
      Zaaplikowani, Nie-przyjaciele, Dziewczyna kontra potwór
28. Ostatnia osoba którą pocałowałaś lub która Ciebie pocałowała?
      Mama.
29. Czy byłaś kiedyś w harcertwie?
      Nie, nigdy.
30. Czy kiedykolwiek pozowałaś nago w magazynie?
      Nie.
31. Kiedy ostatnio pisałaś do kogoś list na papierze?
      Dawno.
32. Czy potrafisz wymienić olej w samochodzie?
      Nie.
33. Czy kiedykolwiek dostałaś mandat za przekroczenie prędkości?
      Nie.
34. Czy kiedykolwiek zabrakło Ci benzyny?
      Nie.
35. Ulubiony rodzaj kanapki?
      Z serem i szynką, ketchup.
36. Co najbardziej lubisz jeść na śniadanie?
       Płatki z mlekiem albo kanapke z dżemem i herbatą 
37. Kiedy chodzisz spać?
      Różnie.
38. Czy jesteś leniwa?
      Bardzo.
39. Za co przebierałaś sie na bale w przedszkolu?
      Za księżniczkę.
40. Jaki jest twój chiński znak zodiaku?
      Koń.
41. W ilu językach mówisz?
      Płynnie po polsku, Bardzo dobrze po Angielsku. Chcę się nauczyć hiszpańskiego i włoskiego
42. Czy prenumerujesz jakiś magazyn?
      Nie szczególnie.
43. Lego czy lincoln lego?
      Nie przepadam za LEGO.
44. Czy jesteś uparta?
      Jestem.
45. Leno czy Letterman?
      Nie znam ich.
46. Czy ogladałaś kiedyś seriale?
      Oczywiście, cały czas oglądam.
47. Czy boisz się wysokości?
      Trochę, ale nie mam lęku wysokości.
48. Czy śpiewasz w samochodzie?
      Zdaża się.
49. Czy lubisz śpiewać pod prysznicem?
      Lubię.
50. Czy lubisz tańczyć w aucie?
      Tak.
51. Czy używałaś broni?
      Nie używałam.
52. Kiedy ostatnio robiłaś zdjęcie u fotografa?
      Rok temu.
53. Czy uważasz, że musicale są kiepskie i tanie?
      Nie wszystkie.
54. Czy święta są dla Ciebie stresujące?
      Tak.
55. Czy kiedykolwiek jadłaś pierogi?
      Oczywiście, uwielbiam pierogi.
56. Ulubione ciasto owocowe?
      Cupcake.
57. Kim chciałaś być w dzieciństwie?
      Aktorką.
58. Czy wierzysz w duchy?
      Nie.
59. Czy miałaś kiedyś uczucie Déjà vu?
      Miałam.
60. Czy bierzesz codziennie witaminy?
      Nie. 
61. Czy nosisz kapcie?
      Noszę.
62. Czy nosisz szlafrok?
      Tylko w chłodne wieczory.
63. W czym śpisz?
      W spodniach i t-shirt
64. Pierwszy koncert?
      Nie pamiętam.
65. Superpharm, natura czy rossman?
      Rossman.
66. Nike czy adidas?
      Oba sklepy lubie.
67. Cheetos czy fritos?
      Cheetos.
68. Orzeszki czy nasiona slonecznika?
      Orzeszki.
69. Czy słyszałaś o grupie Très Bien?
      Nie słyszałam i nawet nie wiedziałam, że taka grupa istnieje.
70. Czy brałaś lekcje tańca?
      Nie. Ale uwielbiam tańczyć.
71. Jaki zawód wyobrażałaś sobie wykonywany przez rodzeństwo?
      Siostra - piosenkarka, Brat - policjant/ochroniarz
72. Umiesz zwinąć język w rurkę?
      Umiem.
73. Czy kiedyś wygrałaś konkurs ortograficzny?
      Raczej nie. Nie brałam w takim konkursie udziału.
74. Czy kiedykolwiek płakałaś ze szczęścia?
      Tak.
75. Czy masz płyty gramofonowe?
      Ja nie mam. Ale może moja babcia lub ktoś z mojej rodziny
76. Czy masz gramofon?
      Chyba nie.Nie wiem
77. Czy palisz kadzidełka?
      Mam w domu, tylko moja mama nie chce ich zapalić.
78. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana?
      Raczej nie.
79. Jaki koncert chciałabyś zobaczyć?
      Oj wielu moich idoli.♥
80. Ostatni koncert jaki widziałaś?
      Na żywo rok temu koncert LemON.
81. Gorąca czy zimna herbata?
      Gorąca.
82. Cukier czy słodzik?
      Cukier.
83. Jak dobrze potrafisz pływać?
      Tak sobie.
84. Czy potrafisz wstrzymać oddech bez zatykania nosa?
      Potrafię.
85. Czy jesteś cierpliwa?
      Raczej nie, ale zależy.
86. DJ czy zespół na wesele?
      Nie wiem.
87. Czy kiedykolwiek wygrałaś jakiś konkurs?
      Tak.
88. Czy miałaś kiedyś operację plastyczną?
      Nie i nigdy nie chce mieć.
89. Wolisz czarne czy zielone oliwki?
      Ja nie widzę między nimi różnicy, ale chyba zielone. ;)
90. Czy umiesz szyć/wyszywać?
      Umiem. Wyszywać nauczyłam się na lekcji techniki w piątej klasie, a szyć też umiem :)
91. Najlepsze miejsce na kominek?
      Salon albo jadalnia
92. Chcesz wyjść za mąż?
      Może kiedyś...
93. Jeśli masz męża, jak długo jesteście małżeństwem?
      Nie mam męża.
94. W kim podkochiwałaś się jak byłaś w liceum?
     Jeszcze nawet nie poszłam do liceum :)Jestem na razie w podstawówce ☺.
95. Czy dążysz do celu `po trupach`?
      Tak i to dość często.♥
96. Czy masz dzieci?
      Nie, nie mam.
97. Czy chcesz mieć dzieci?
      Napewno kiedyś.
98. Ulubiony kolor?
      Turkusowy,fioletowy,srebny i kolory pastelowe i niektóre neonowe.
99. Tęsknisz za kimś teraz?
      Tęsknię.
100. Czy chodzisz na fitness?
       Nie.

Ok, więc mam nadzieję, że dotrwaliście o końca. 
Papa <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz