środa, 19 listopada 2014

My Christmas Wishlist


No hej. :)
Dzisiaj przychodzę do Was z postem, trochę świątecznym, ponieważ długo zastanawiałam się co chciałabym dostać na święta, więc postanowiłam, że zrobię ,, Christmas Wishlist''. Zapraszam do czytania :)



My Christmas Wishlist ♥

1. Świeczki ,,Yankee Candle''. 
Na słuchałam się mnóstwo dobrych opinii na temat tych świeczek :) Chciałabym mieć przynajmniej jedną :)

2. Świeczki z B&BW.

O nich również się mnóstwo rzeczy dowiedziałam :)

3. B&BW Hand Sanitizer
Poleca je wiele dziewczyn na całym Youtube. I one muszą trafić do moich rąk, jak nie w tym, to w 
przyszłym roku.

4. Nike Air Max

Buty w których zakochałam się dzięki mojej bliskiej koleżance Martynie :) Mam nadzieję, że kiedyś je będę mieć ♥

5. Converse
No i moja miłość ♥
Ja wiem, że wszystko kocham <Haha :D> Ale te buty są moją miłością od 3 lat. :)

6. Seria książek ,,Felix,Net i Nika''
Książki, które uwielbiam. 
Kiedyś w internecie przeczytałam przerwszą część i muszę powiedzieć, że genialna. :)


I to na tyle z mojej listy.
Oczywiście jest jeszcze trochę tego ☺♥. Ale wypisałam Wam te, które wpadły mi na myśl.
Więc ja się z Wami żegnam i papa :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz