sobota, 22 listopada 2014

Moje sposoby na naukę ♥


Cześć Kochani!
Dzisiaj przychodzę do Was z postem tematycznym, gdzie opowiem Wam o moich sposobach na naukę. Czyli co potrzebuję, żeby się zacząć powtarzać do sprawdzianów i jakich gadżetów do tego używam.
Więc zapraszam Was do czytania ;)


Co najpierw muszę zrobić, abym mogła zacząć się uczyć?

1. Porządek na naszym stanowisku pracy.♥

Moje biurko

W moim przypadku, stanowiskiem pracy jest  biórko. Zawsze się staram, żeby miała dość sporo miejsca na biórku. Na biurku powinne zostać nasze książki, zeszyty i jakieś gadżety, które nam wspomogą naukę. Tutaj dałam Wam jeszcze zdjecie biórka przed jego przemeblowaniem, ponieważ nie miałam czasu na zrobienie nowego. Ale mniej więcej tak wygląda moje biurko, zdarza się, że nie mam moich zeszytów, które widzicie na zdjęciu po prawo i po prostu mam wtedy prawie całe biurko dla siebie. 

2. Organizacja czasu ♥

Mój organizer, w którym zapisuje wszystko :)

Kolejnym krokiem, jest sprawdzenie w kalendarzu/organizerze terminów naszych sprawdzianów
Tutaj powyżej macie przykładową strone mojego organizera. Nie ma tutaj terminu żadnego sprawdzianu, ale mam mniej więcej rozplanowane sprawy prywatne. Na pierwszej stronie widzicie, że napisałam ,,Nauka j.polskiego. 20 min.'' Zdarza się, że wiedząc, że w weekend mam coś do zrobienia, to planuje sobie dzień wcześniej cały weekend i prawie zawsze mi się udaje. Ważne, abyście zapisywali sobie gdzies terminy swoich sprawdzianów, żebyście nie zapomnieli :)
Z czasem, zrobię dla Was osobny post na temat mojej organizacji czasu. ♥

3. Muzyka + ciepły napój. ♥

Może dla niektórych to głupie, ale ja nie potrafię się skupić bez muzyki i czegoś ciepłego do picia. Po prostu nie potrafię się skupić. :)
Do picia może być gorąca herbata albo kakao. Ważne, żeby coś było. Jeśli chodzi o muzykę, to teraz najczęściej słucham jej na Spotify. Mam tam swoją playlistę i na czas nauki włączam ją sobie. Wtedy uczę się w jakimś rytmie.

Przechodzimy do nauki

Ja uczę się robiąc notatki. Mam do tego celu specjalny zeszyt, w którym robię notatki, robie rysunki, czyli po prostu wszystko co jest związane z tym co mam się naczyć.  Czyli do nauki są mi potrzebne: Książki (z których będę przepisywać), zeszyt, długopis normalne i reszta to kolorowe. Więc to jest mój pierwszy krok do rozpoczęcia nauki, :)
Ksiązki i zeszyty przedmiotowe, z których będę się uczyć i z nich przepisywać ważne informacje. ♥

Zeszyt na spirali, w którym robię wszystkie notatki podczas nauki. ♥

Zawsze, gdy skończe przepisywać lub jak jestem w trakcie pisania, to po drodze podkreślam wszystko zakreślaczami albo piszę na kolorowo kolorowym długopisem/cienkopisem/żelopisem.
Mi to pomaga i nie wiem jak Wam, ale bez tego nie byłabym w stanie nauczyć się ani jednej definicji.
3 moje duże zakreślacze, 3 małe i jeden mazak, którego używam również do podkreślania. \♥ ☺

Taka puszka znajduje się na moim biurku zawsze, ponieważ mam w nim wszystkie mazaki i inne. Gdy sa jakieś rzeczy, które się nie mieszcza tutaj, to chowam je do koszyczka, który mam w szufladzie w biurku.
I po takim zakreślaniu, mój zeszyt wygląda mniej więcej tak :) ♥

Może według Was to strasznie dużo tych kolorów i w ogóle, ale mi to naprawdę pomaga.
Jeśli uczę się z zeszytu przedmiotowego, to też tak wyglądają moje notatki w tym zeszycie,
Zeszyt przedmiotowy. Tutaj macie akurat historię ♥

Tutaj macie moje słówka z angielskiego, których musze się nauczyć na 12 grudnia. I również zakreślam słówka zakreślaczem

Jeszcze, jeśli chodzi o naukę i organizację czasu, to używam różnych gadżetów, których jestem po prostu królową. Mam różne kartki samoprzylepne, zakłądki indeksujące, notatniki i inne. :) I to wszystko znajduje się w pudełku, które jest u mnie zawsze na biurku .:)
Zakładki indeksujące ♥

Kolejne zakładki

Kartki samoprzylepne

Małe notatniki i kartki. Mam ich jeszcze więcej, ale nie zmieściłabym ich w całym obiektywie aparatu :)
Duży notatnik

I o to pudełko, w którym mam wszystkie te gadżety. 
To by było na tyle z mojego postu tematycznego. :)
Mam nadzieję, że dobrnęliście do końca.
Dajcie mi znać, czy post Wam się spodobał i w komentarzach piszcie swoje propozycje na posty :)
Ja się z Wami żegnam i do zobaczenia niebawem w kolejnym wpisie ☺

Bay, bay ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz