środa, 12 listopada 2014

I ♥ Fall Tag - Czyli za co kocham jesień ☺


No siemka <3
Dzisiaj przychodzę do Was z postem dość tematycznym i będzie to ,,I ♥ Fall Tag'' . Wczoraj przeglądając Youtube zachaczyłam o jedną Vlogerke, która nagrywa po angielsku i zrobiła właśnie taki Tag, tylko pod tytułem ,,Falling for Fall Tag''. Wczoraj wieczorem przetłumaczyłam sobie pytania z tego Tagu i dzisiaj chcialabym w tym poście odpowiedzieć na wszystkie pytania. Więc zapraszam Was do czytania <3



1.Ulubiona piosenka na jesień?
Ta. :) Słucham ją 5 dni od premiery ☺ Kocham ją ♥

I ta :


2. Jabłko czy dynia ? ☺
Chyba dynia. xD

3. Halloween czy Thanksgiving?
Thanksgiving na 100%. Uwielbiam to święto, jednak nie obchodzę go w domu tak jak w USA, ale coś świętuje <3

4. Malowanie dyni czy jej wykrawanie/rzeźbienie?
 Malowanie jest zdecydowanie łatwiejsze. :)

5. Ulubiona świeca na jesień?
 Chyba nie mam takiej. Ale moimi ulubionymi świecami, których nigdy nie miałam, ale wąchałam są te z BBW i z Yankee Candle. This is the best candle.

6. Ulubione ciuchy na jesień?
 Napewno za duże bluzy, dresy, czapki z fajnymi napisami <3

7. Sowy czy lisy?
Nie wiem. Oba są słodkie.

8. Ulubiony jesienny TV show?
Ogólnie Violetta, The Originals (1 i 2 sezon), Pamiętniki Wampirów.

9. Ulubione, jesienne kolory?
Czarny,Biały,Brązowy,Pomarańczowy,Niebieski.

10. 5 ulubionych produktów do kąpania się na jesień?
Chyba nie mam takich ulubionych ☺

11. 5 najlepszych produktów do makijażu na jesień?
Pomadki z Isany ♥ i moja najnowsza rzecz to pomadka Ruby Rose w nr. 294. Niestety nie mam zdjęcia. :(

12. Burgund czy brązowy.
Brązowy.

13. Ulubiona biżuteria na jesień?
Moje ukochane branzoletki, którą dostałam od kolegi, drugą od koleżanki, a trzecią od mamy.

14. Co robisz w Thanksgiving?
Daje podarunki bliskim.

15. Yankee Candle czy BBW Candles?
Nie wiem. Obie sklepy mają genialne świeczki :) ♥

16. Wrzesień, Październik czy Listopad?
Chyba Październik. Chociaż lubie też listopad. A za wrześniem tak sobie <3

17. Ulubiona para butów na jesień?
Trampki i moje brązowe buty przed kostke.

18. Ulubiony sklep, gdzie kupujesz na jesień?
Nie wiem. Reserved. Nie które ubrania mam ze sklepów nie markowych.

19. Wolisz być chora całą jesień, czy całą zime?
Zdecydowanie całą jesień :)

20. Biały i czarny,  czy burgund i brązowy?
Bialy i czarny.

12. Kto następny powinien odpowiedzieć na te pytania?
Każdy, kto czuje chęć. :) Vlogerzy i Bloggerzy. :)


Ok. 
Więc mam nadzieję, że post Wam się spodobał 
.
I papa <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz