sobota, 31 marca 2018

Say Hello To Everyone ♥

źródło Pinterest

Hej.
Dawno mnie tu nie było, za co was przepraszam.
Trochę rzeczy nałożyły się na to, że przez ten ostatni rok byłam tutaj, jak i na stronce na Facebook'u, asku nieaktywna. Nie chcę się rozwodzić nad tymi powodami, chciałabym poprostu móc stopniowo zacząć na nowo wstawiać tutaj posty. Tematyka bloga myślę, że pozostaje ta sama, jednakże jest kilka rzeczy które chciałabym zmienić i myślę, że zobaczycie to niebawem :)
Przygotowałam i zaplanowałam dla Was kilka wpisów, które myślę, że będą się pojawiać raz/dwa razy w tygodniu (w zależności od tego ile czasu będę miała).

W ostatnim czasie przeglądając listę czystelniczą na swoim blogerze, zauważyłam niestety, że sporo moich ulubionych blogerek nie prowadzi dalej swoich blogów i zasmucił mnie trochę ten fakt. W porównaniu z 2013/2014/2015, teraz mało kto czyta i zagląda na jakiekolwiek blogi. Myślę, że jednym z powodów jest fakt, iż w przez te 3, 4 lata bardzo rozwinął się YouTube. Kiedyś chcąc znaleźć jakieś porady np. dotyczących urody przeszukiwało się blogową sferę w celu jej znalezienia.
Teraz, wystarczy wpisać w wyszukiwarkę na YouTube odpowiednie hasło i wyskakuje nam ogromna lista filmików Vlogerek, które tak jak blogerki kiedyś, pomagają nam i przekazują cenne rady.
Jednak trzeba być dobrej myśli, że są nadal takie osoby, które lubią od czasu od czasu coś poczytać zamiast obejrzeć :)

Dajcie mi znać w komentarzach, czy czytacie jeszcze blogi, czy przerzuciliście się na oglądanie filmików na YouTube?

Daria ♥

piątek, 10 marca 2017

#OldSchool: Disney - Moje ulubione piosenki #1

Na pewno znacie Disney - Myślę,  że tak z 90% z Was ;) Każdy z nas przyglądał się temu jak z miesiecy/roku na rok zmieniał sie "wizerunek" Disney'a, , jego aktorzy i aktorki,filmów i seriali, a przede wszystkim piosenki.  Sami przyznajcie,  że różnica między Hannah Montaną z 2006 roku, a Soy Luną z 2016 jest spora;)

Dzisiaj postanowiłam powrócić do czasów mojego nie dalekiego (a może dalekiego?  :) )dzieciństwa.  W zasadzie można powiedzieć,  że mimo wieku,  w którym jestem - 14 lat *jeszcze* moje dzieciństwo trwa,  natomiast chcialabym sie dzisiaj skupic - jak i w nastepnych częściach tej #OldSchool serii , ktorą od dnia dzisiejszego rozpoczynam - moje dzieciństwo w przedziale 6-12 lat.
W tym poście chcialabym zaprezentować pierwsza część piosenek,  które słuchalam kiedyś i mają dla mnie wartość sentymentalną. Jestem osobą,  która (stety,  bądź niestety)  lubi wracać do przeszłości.  Wszelkie wydarzenia mam powiązane m.in.  z piosenkami.
 Znalazlam porządną chwilę na to,  aby przypomnieć sobie wszystko,  co znajdowało się na mojej muzycznej playliście kilka lat temu. Przy nie których utworach mialam łzy w oczach - same z siebie napłynęły. Bez dłuższego owijania w bawełnę zapraszam Was na moje wspomnienia.  ♥

sobota, 4 marca 2017

Moje Top 10 piosenek ze Stycznia i Lutego 2017 ♡♥


Hej
Jak widzicie znowu mnie nie bylo.
Potrzebowałam przerwy w pisaniu , aby móc odetchnąć, przemyśleć o czym chcę pisać i na nowo nazbierać inspiracji. Kazdy z nas potrzebuje takiego "oderwania sie od czegoś", aby zebrac na nowo sily i zaskoczyć Was czymś pozytywnym;) A pisanie z przymusu jest moim zdaniem bez sensu,  bo czujemy wtedy wewnętrzne "coś" ktore mówi nam , ze to musimy zrobić bez względu na to czy mamy ochotę czy nie.  Jesli chodzi o częstotliwość postow to postaram sie je dodawac w miare systematycznie,  wiec trzymajcie za mnie kciuki;)
Nawet nie wiecie jak mi brakowalo pisania;)
***********
(Po bardzo dlugim wstepie :D) Dzisiaj mam dla Was muzycznych ulubieńców stycznia i lutego.
Nie wiem jak Wam,  ale te dwa miesiace minely dla mnie mega szybko - przerwa świąteczna,  ferie.;)i

Pokaze Wam Top 10 piosenek ,ktore odkryłam w ciagu tych zimowych miesięcy. Znalazłam kilka nowych, a zarazem świetnych piosenek+ powróciłam do sentymentalnych ktore slucham co jakis czas ;)

Jesli sluchaliscie jakieś piosenki lub poprostu ją znacie to napiszcie w komentarzu + podajcie mi swoich  ulubieńców - może sama cos odkryje;)

sobota, 14 stycznia 2017

Podsumowanie 2016 roku + postanowienia na 2017 ♥


Hej.
Witam Was w Nowym Roku!
Wow! Nie mogę uwierzyć, ze juz jest 2017. Przecież pamietam, jak snułam plany na 2016 rok i zastanawiałam się, co on mi przyniesie, a teraz.... Znajduje się w tej samej sytuacji, jak rok temu :)
Dzisiaj podsumuje z Wami ubiegły rok - na blogu, portalach społecznościowych + opowiem Wam i moich postanowieniach na 2017 rok :)

Powiem wam, że jeśli chodzi o 2016, to był to rok, w którym nie robiłam sobie postanowień. Po prostu nie miałam żadnych pragnień, rzeczy do spełnienia, powiedziałam: "Co będzie to będzie" I jak widać na dobre mi to wyszło ;)


Zacznijmy może od stycznia
W styczniu (jeśli śledziliście mojego bloga i social media) kontynuowałam udzielanie się w programie Erasmus+. Dzięki robieniu wszelkich prezentacji i prac będę miała możliwość wyjazdu w trzeciej klasy za granicę. Efekty mojej pracy z pierwszej klasy widać nawet w tym roku. ;) Pani stara mi się wcisnąć jeszcze jakieś projekty, dzięki którym byłabym coraz bliżej owego wyjazdu.
Nawet nie wiecie jakbym się cieszyła, gdyby się okazało, że w przyszłym roku po tej ciężkiej pracy, którą wykonałam udałoby mi się wyjechać. Poprostu byłabym w szoku :D

Podsumując styczeń minął dość szybko i nadszedl luty, w którym były ferie. Spędziłam je dość leniwie (zresztą jak zapewne każdy z nas :D), ale tak było tylko przez pierwszy tydzień, bo w drugim ostro wzięłam się za naukę co skutkowało dobrymi ocenami że sprawdzianów i kartkówek :)
Później nadszedł marzec, w którym była Wielkanoc , a później mój pokój przeżył przemeblowanie - chyba trzecie w tym roku :D
Minął kwiecień... I nadszedl maj.
Pierwszego maja obchodziliśmy swoje 14 urodziny, z których jestem zadowolona, gdyż spędziłam je w gronie rodziny. Dostałam cudne prezenty, a później nadeszła najlepsza wycieczka na jakiej byłam ( do tego dołączam mój wyjazd do Niemiec w 2012). Trzydniowa wycieczka, której główną trasą były Góry Stołowe, Praga i Wrocław.
Pomiędzy nimi były miejsca, które również zwiedzilismy\zobaczylismy.
Naprawdę, była to udana wycieczka i mimo
 bólu nóg, który nam towarzyszył opłacało się! Każdego dnia wracaliśmy do pensjonatu z wszystkich wypraw przed 22 - raz się w sumie zdarzyło, że wróciliśmy o 23. Pamiętam też grę w karty z przyjaciółkami - makao i jeszcze jakąś grę. Niestety nazwy nie pamiętam :(
Krótko mówiąc wszystko było udane, a w idoki i emocje... Niezapomniane.
Moją radość możecie widzieć na moim Instagramie ->daria3451, gdzie do dnia dzisiejszego wstawiam zdjecia, które zrobilam.
Tydzień po wycieczce zaprosiłam przyjaciółki na mini przyjecie urodzinowe, które mimo tego,że nie odbyło się w domu, tylko poza nim to i tak bardzo miło spędziłam z nimi czas <3. Następnie kilka dni po przyjęciu zostałam zaproszona na urodziny Lidki, na ktorych również super się bawiłam.

W czerwcu było zakończenie roku szkolnego, gdzie po nim poszłam z koleżankami na mega dobrą pizzę, a później rozpoczęły się wakacje :)
W wakacje nigdzie nie wyjeżdżałem, ale mimo to znajdywalam sobie jakieś zajęcia. W ogóle jestem z siebie zadowolona, bo prawie całe wakacje spędziłam spacerując z moją malutką siostrą Hanią - więc plus taki: Nie przesiedzialam całego wolnego czasu w domu
We wrześniu zaczęła się szkoła - zaczęłam drugą klasę gimnazjum. Powiem Wam, że pierwsze 2,5 miesiąca minęło mi bardzo szybko - jak nigdy ;)
W połowie listopada zaczęłam z Agatą, Gabrysią i Lidką próby, do jasełek. Wzięlysmy w udział, gdyż uznaliśmy, że będziemy robić je w ramach projektu gimnazjalnego, który już aktualnie ukonczylysmy - zostały nam jakieś papierkowej sprawy.
Wracając do jasełek - na początku próby były w zwykłej sali lekcyjnej, ale na początku grudnia ( co widzieliście na moim snapie -> daria3451) zaczęliśmy już na są gimnastycznej.
Efekt jasełek, zdjęcia możecie zobaczyć w tym poście.
No i zaczęły się święta Bożego narodzenia, które były niesamowite. Dostalam wrotki, które bardzo chciałam :)
Kiedyś jeździłam na łyżworolkach i mówiłam sobie kiedyś, że będę miała wrotki i na nich nauczę się jeździć. No i małe marzenie się spelnilo
Później Sylwester, który spędziłam oglądając z rodzeństwem filmy. Szczerze powiem Wam,że nie miałam ochoty na jakieś hucznie go obchodzić - po prostu nie chciałam ;)
No i.... Przyszedł 2017 rok
 Teraz przejdźmy do moich planów na ten rok.
Ogólnie mam mnóstwo ambitnych postanowień, które z wszelkich sił chciałabym spełnić, a oto i one :

•Mieć 30 obserwatorów
•Udzielac się jeszcze bardziej na moich social media
•Rozwinąć prowadzenie bloga
•Mieć średnią ocen na koniec roku szkolnego 4.0 lub więcej
•Pojechać na koncert Tini #GotMeStartedTourPoland
•uzbierać na telefon
•Doskonalić jazdę na wrotkach
•Jeszcze udzielać się w Erasmus+


Chcę, aby ten rok, był rokiem bloga - zaczelabym go bardziej rozwijać, dodawać o wiele ciekawsze posty, a poza tym chciałabym, aby z tygodnia na tydzień było Was coraz więcej.


Jakie są wasze postanowienia na 2017?
Jaki był dla was 2016 rok?
Liczę na długie komentarze, w której opowiecie mi wszystko

Chcę serdecznie Wam podziękować za ten rok,  za każdy komentarz i kliknięcie "obserwuj", bo nawet nie wiecie ile to dla mnie znaczy.


Oby 2017 był jeszcze lepszym rokiem dla mnie i dla was <3

Daria <3




piątek, 23 grudnia 2016

ChristmasWeek with Aria 2016 ♥ Day 4 - Jasełka /My Day ♥

by.Daria ♥
Hej :)
Jak tam u Was minął dzień? Mieliście wigilie klasową? :)
U mnie dzień minął bardzo przyjemnie, lecz trochę (ale tylko troszeczkę xd) stresująco, gdyż... Dzisiaj swoją premierę miało przedstawienie - Jasełka, w których brałam udział. 
Jeśli obserwujecie mnie na snapie (daria3451) to widzieliście zdjęcia z wszelkich prób :) 
PS. Z dzisiejszego dnia też zrobiłam mini relacje na snapie, więc zapraszam do obejrzenia, a dla tych co go nie posiadają, mam kilka zdjęć, w których pokażę Wam/zdradzę jak wyglądało przedstawienie. 
Z wszystkich dodanych tutaj zdjęć, tylko dwa są zrobione przeze mnie, a reszta zrobiona jest przez moją koleżankę z klasy - Malwinę, której bardzo dziękuje, że pozwoliła mi je tutaj udostępnić. Pod koniec tego posta dam Wam namiary na Malwinę,więc jeśli jesteście ciekawi, to zostańcie jeszcze przez chwile i doczytajcie ten wpis do końca ;)


Więc tak.
Obudziłam się o 5:50 (tak wiem to bardzo wcześnie :) ). Szczerze? Nie miałam ochoty wstać z łóżka - Było takie cieplutkie ♥. Stwierdziłam jednak, że w końcu kiedyś trzeba wybrać moment i z tego łóżka się wygramolić, więc około godziny 6:20 wstałam. 
Ubrałam się w wcześniej przygotowane przeze mnie ubrania i poszła coś zjeść, aby z pustym żołądkiem do szkoły nie pójść;) Napiłam się herbaty, posiedziałam sobie na telefonie przeglądając Facebook'a. Była 7:00.... 7:15... 7:25.... W końcu nadeszła godzina 7:35 i musiałam zbierać się do szkoły - po drodze jednak musiałam wstąpić do kiosku, gdyż brakło mi torebki na prezent dla wychowawcy. Już się ubrałam w kurtkę,buty,czapkę. Wszystko sobie (niby :D )naszykowałam no i wyszłam z domu. Ide sobię do tego kiosku, wchodzę do niego, kupuję to co mi potrzebne, wychodzę z niego i się okazuje... Że Gapa Daria nie zabrała ze sobą najważniejszego - reklamówki z talerzykami, widelczykami i kubkami, bez których wigilia no tak troche by nie wyglądała na wigilię  :D
Wiec szybko wracam się do domu. Na szczęście sklep był bardzo blisko mojego domu, jednak mimo tego biegłam, aby tylko zgarnąć tą torebke i biec z powrotem do szkoły. :)


Na szczęście do szkoły się nie spóźniłam. ;)
Przyszłam do szatni i na szczęście się okazało, że nie tylko ja przyszłam w ostatniej chwili :D
Po przebraniu sie poszłam z dziewczynami pod salę gimnastyczną, w której miała być próba przez występem +Jasełka
Mi ogólnie było troche nie wygodnie trzymać te wszystkie reklamówki/torebki w ręce, więc poszłam za koleżankami do szatni, w której sie mieliśmy przebrać w kostiumy, a później z tą nieszczęsną reklamówką i prezentami pobiegłam do sali, w której miała się odbyć wigilia klasowa.
Ogólnie osoby, które występowały w przedstawieniu musiały przyjść na godzinę 8:00 na próbę, aby wszystko ostatni raz przed występem przećwiczyć.

Powiem tak, próba nie zaczeła sie o ósmej, a za piętnaście dziewiąta, wiec troche tak sie spóźnili, a poza tym razem z przyjaciółkami zaczęłam się denerwować, gdyż o godzinie dziewiątej zaczynała się wigilia, wiec smutno nam by było, gdybyśmy ją opuściliśmy. Jednak pare minut po dziewiątej pojawił się nasz wychowawca i zabrał nas do sali :)

Na wigilii było naprawdę bardzo miło, ale niestety ja,Agata,Lidka i Gabrysia mogłyśmy spędzić tam tylko 30 min, gdyż musiałyśmy biec na kolejną próbę :( Ale zdąrzyliśmy złożyć sobie życzenia, łamaliśmy sobie opłatki, odpakowaliśmy prezenty, zapiewaliśmy kolędy i zapozowaliśmy do zdjecia, a raczej ja, Gabi i Agata, gdyż był konkurs na najładniej udekorowaną salę. I w dniu wigilii chodziła pani z 5 osobami i sprawdzała sale. Bedąc w naszej, nasz wychowawca stwierdził ze jako iż występujemy i mamy kostiumy to też jesteśmy "ozdobą klasy" :D
Niestety po tym musieliśmy już schodzić na próbę... :(

Przedstawienie zaczeło się o godz 10:40. Powiem Wam, że w ogóle się nie stresowałam:). Naprawdę ;) Umiałam rolę, więc czemu miałam się bać.
Jasełka same w sobie były super i naprawdę śmieszne, tylko niestety zawiodło nagłośnienie. Mikrofony się wyłączały albo były za głośne, wiec trzeba było mówić bez mikrofonu - ja w takiej sytuacji się znalazłam. A dlaczego? Bo kolega, który miał mi podać mikrofon, podał innej osobie, więc musiała dać sobie rade bez niego i.. Chyba dałam radę :)

Powiem Wam, że uwielbiam grać w przedstawieniach, bo nie wiem czy kiedyś wspominałam, ale lubie występować - czy to śpiewając, czy grając. Po prostu bardzo to lubię. Jest to okazja, aby pokazać siebie i to jak się gra w 100% :)

A teraz żeby nie zanudzać Was samym tekstem pokaże Wam zdjęć zrobionych  przez Malwinę :) ♥

Ok, to na tyle.
Było jeszcze więcej zdjęć, ale wybrałam tyle, aby post nie był za długi :)

Tutaj Macie stronki, na którym możecie Malwine znaleźć ♥
Na Facebooku : Malwina Socha
Stronka na Fejsie 
Instagram
Więc serdecznie Was zapraszam :)

A wy opowiedzcie mi jak tam u Was.
Jak wyglądały u Was jasełka i wigilia klasowa :) ♥

Papa
Daria ♥





środa, 21 grudnia 2016

ChristmasWeek With Aria 2016 ❤ Day 1-2-3 -> Co tam u mnie? / Ostatnie dni w szkole/ nauka


Hej ❤
Dzisiaj zaczynam kolejny świateczny tydzień, tym razem z Arią ❤.
I tak jak rok temu bede przez caly świateczny tydzień, codziennie dodawać posty. Co do postow - bedą pojawiać sie poźnym popołudniem  abym miala czas na przygotowanie wszystkiego, co jest mi potrzebne ;)
Mam nadzieje, ze tak jak w tamtym roku, tegoroczna świąteczna seria również Wam sie spodoba :)
Dzisiaj tak jeszcze Lifestylowo, bo opowiem Wam troche, co tam u mnie sie ostatnio dzialo i co sie aktualnie dzieje, bo troche sie sporo rzeczy i chcialabym Wam o nich opowiedzieć.
Zapraszam ❤

niedziela, 11 grudnia 2016

Przegląd mojego Instagrama ❤


Hej ❤
Co tam u Was? Mam wielką nadzieję,że dobrze :)
Dzisiaj zajrzymy do mojego Instagrama - daria3451.
Już jakiś czas temu wspominałam Wam o moim Instagramie, ale nigdy jakoś szczególnie się o nim nie wypowiadałam. Tak wiec opowiem Wam krótko o nim, co zamieszczam i opowiem, czym dla mnie jest portal społecznościowy :)

Każdy z nas już wie, czym jest Instagram. Dla tych co nie wiedzą Klik.
Tak jak wspominałam wcześniej, moja nazwa na Instagramie to daria3451. Jeśli macie problem z wyszukaniem mnie, to po prawej stronie bloga jest znaczek aparatu i po kliknięciu bez problemu przejdziecie na mój profil :)

Czym dla mnie jest Instagram?

Instagram jest dla mnie miejscem, w którym kolekcjonuję,zbieram ważne zdjęcia,filmiki. Z jednej strony możecie powiedzieć,że mam Facebooka. Jednak rzadko kiedy wstawiam tam jakieś zdjęcia - czasami wstawie, ale jakos tak na razie nie czuje potrzeby zbierania 200 like'ów pod zdjeciem.

Czasami jak nie chce mi sie wejść na Tumblera to wyszukuje tutaj inspiracje typu:  w co mogłabym się ubrać,zjeść itd. Tak wiec, Instagram nie służy tylko do wstawiania zdjec :)
Teraz chciałabym pokazać moje wszystkie zdjęcia, które dotychczas wstawiłam. ❤


A tutaj dodam Wam filmik,ktory dodalam juz na instagrama ;)


A czym dla Was jest Instagram?
Piszcïe śmiało w komentarzach:)
Zapraszam Was na mojego snapa, gdzie poznacie troche moje życie poza blogiem 😂❤ - daria3451

Daria❤